summerday

Dagens sköna sommaroutfit, äntligen kan man gå i dessa kläder utan att frysa ett dugg!
 
Som jag skivit tidigare om i blogggen så är jag vädigt intresserad av att träna, både egenträning och fotbollsträning då såklart, nu har jag hittat motivation för träning på riktigt igen! Det känns riktigt skönt att fått tillbaka den motivationen nu på sommaren kan jag säga. Har börjat ta några powerwalk lite smått nu innan sommarlovet och det är något jag tänker fortsätta med, snart kommer jag börja att jogga igen också efter ett litet uppehåll från springning och riktig konditionsträning. Jag kommer helt enkelt ta träningen på allvar nu, börja träna lite av allting för att hålla både kondition, hälsa och formen uppe. Framför allt så mår man bra av träning! Ikväll väntas fotbollsmatch mot Växjö, efter det god mat och njuta av detta uuunderbara väder, kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0