bekännelser

-Jag älskar att kolla på film
-Jag ångrar verkligen att jag inte försökte bli mer brun i somras
-Vill åka utomlands, hatar vädret vi har i Sverige just nu
-Oftast glad
-Kan skratta åt vad som heslt, fast det inte ens är roligt
-Längtar verkligen till julafton, bara 53 dagar kvar, wiiho
-Har egentligen vääldigt lockigt hår men plattar oftast ner det, så inte så många som sett mitt naturliga
-Älskar dagar då man absolut inte behöver göra eller tänka på någonting, utan man kan bara ta de lugnt
-Är redan otroligt taggad för en fotbollscup som är om 2 veckor
-När jag är på dåligt humör så lyssnar jag alltid på musik, de får mig att må bättre
-Plockar alltid fram kläder på kvällen så jag vet vad jag ska ha på mig dagen efter
Blev 11 stycken bekännelser, kramis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0