One way or another

Hej på er! Hoppas att ni har haft en bra vecka, jag själv har haft en superbra vecka. Våren har ju börjat närmna sig, det är så härligt med massa sol ute! Igår klippte jag mig, inte så stor skillnad med en liten bit på håret åkte bort och lite på luggen. Sov hos Kajsa igår också, vi hade det hur mysigt som helst, kollade på filmer och åt massa onyttigheter, det var jättekul! Imorgon ska jag åka skidor, kommer nog att bjuda på lite iphonebilder också. Ikväll är det melodifestivalen och det ska jag självklart kolla på. Ha en fin lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: blev följare 21, säg till när du följer mig :)

2013-03-02 @ 19:57:22
URL: http://evelinabohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0