My camera is back

2 bilder från idag ↑
Nu är min älskade kamera tillbaka igen och jag är världens lyckligaste. Känslan att få hålla i sin kamera som man inte sett på 3 månader är underbar. Min dag har varit toppen, har gått jättebra i skolan idag. Ikväll ska jag ta det lugnt, äta god mat och umgås med familjen. Känner att mina träningspass har funkat väldigt bra, nu börjar det kännas i benen. Imorgon kommer det bli en del bloggning när jag kommer hem från skolan, på lördag ska jag fota en tjejkompis till mig, min första rikitga fotografering. Det kommer bli jättekul och mycket bilder kommer. Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Annika

Snygg outfit :)

2013-03-22 @ 09:46:25
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0