Frågestundsvar

Alla frågor från frågestunden.
Hur gör du när du fixar dina ögonbryn?
Jag tar en ögonbrynspenna och fyller i dom så det blir en snygg form. Men mina ögon blir aldrig jämna, haha
 
Favorit blogg?
Läser väldigt många bloggar, men favoriterna är nog; Julie, Kajsa, Olivia, Cassie, Ida och Tinkerbella
 
Det roligaste med sommarlovet?
Sola, bada och kompisarna är nog det allra roligaste.
 
Hur ser din framtid ut?
Har stora planer, men hoppas på något inom fotboll eller foto.
 
Varför började du blogga?
Ville ha någonstans att lägga ut bilder och skriva om min vardag, tog lite inspiration av andra också.
 
Vad var din första tanke när din kamera gick sönder?
Jag vet faktiskt inte, blev både chockad, ledsen och arg på samma gång.
 
Hur mår du?
Riktigt bra faktiskt!
 
Favoritaffär?
Gina Tricot, BikBok och H&M
 
Din högsta önskan?
Att sommaren 2013 kommer bli en sommar jag minns för alltid.
 
Om du skulle köpa en ny kamera,vilken hade det då blivit?
Tror att jag skulle valt en Nikon D800, är nöjd med min Nikon D300, hihi
 
Hur mycket betyder smink/mode och sånt för dig? alltså, är du intresserad av det, eller ej?
Bryr mig inte sådär jättemycket, tycker inte det är så viktigt. Men eftersomjag tycker det är kul så betyder det en del för mig.
 
Om du fick välja ett/en stad/land att resa till, vart skulle du vilja resa till då?
Till Malorca eller New York.
 
Hur mycket sminkar du dig?
Varje dag, förutom när jag är sjuk eller är ledig.
Har du iphone?
Ja, en Iphone 4, vit
 
Favoritmärke på smink?
Maxfactor och Maybeline New york.
 
I vilka länder har du varit i?
Grekland och Danmark.
 
Madesjö vs Paradiset? (Varför tycker du t ex madesjö är bättre)
Jag har gått på Madesjö sen förskolan, det är tryggt och bra på Madesjö.
 
Hur länge har Du varit Intreserad Av att Fota?
2-3 år tror jag.
 
Hur Lång Är du?
Ungefär 160-164 cm.
 
Vad heter dina bästisar?
Har så många, säger att alla mina riktigt nära vänner är mina bästisar. Den närmsta är Julie.
 
Det var alla frågor, svarade på så mycket jag kunde, kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0