Ellen Svensson

För ni som inte vet så heter jag Ellen Svensson, jag är 12 år och fyller år i augusti. Jag bor i en liten stad i Småland utanför Kalmar.
Mitt allra största intresse är fotboll, jag satsar riktigt hårt på den underbara sporten. Fotografering brinner jag verkligen för, kan fota vad/när som helst. På fritiden spenderar jag mycket tid vid datorn, kompisar, rita och umgås med familjen.
Om man ska gå på detaljer så heter min kamera Nikon D3000, jag köpte den i augusti 2012, i julklapp samma år fick jag ett auto-objektiv, det använder jag när jag fotar. I januari 2013 gick min kamera sönder, så jag har varit utan den i 3 månader. Nu är den lagad, det enda som ska göras är att hämta den.
Jag har spelat fotboll i ungefär 7 år och har en hel del medaljer och priser hemma, gick på dans i ungefär 5-6 år men jag slutade efter ett tag eftersom jag inte hade tid.
Jag har 2 husdjur. Hos min mamma har jag en hund som heter Elton, det är en Cavalier king charles spaniel, han är ett halvår ungefär, världens finaste hund!
Hos min pappa har jag en svartvit katt som heter Charlie, han är den gulligaste lilla katten som finns.
Jag beskriver mig själv som en väldigt glad, positiv och pålitlig tjej. Jag tycker om sommaren mer än vintern och julafton mer än midsommar.
Jag hoppas du fortsätter läsa min blogg och följa mig på bloglovin, och jag älskar att få kommentarer på min blogg!
Kramar
 

Kommentarer
Postat av: Emma - The one and only

fin bild:D

2013-03-13 @ 19:42:45
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se
Postat av: C A S S I E

hej! nu har jag också börjat blogga igen, tänkte om du ville veta det, vilken mysig blogg du har! pusssss<3

2013-03-15 @ 20:00:06
URL: http://cassierasmussen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0