Stockholm 2013

(Bild tagen från min instagram: eellensvensson)
 
Har haft en så himla bra vecka i Stockholm, har gjort massa roliga saker. Var på Gröna Lund och åkte Eclipse bland annat, en himla stor besvikelse! Trodde den skulle vara mycket roligare och läskigare men det var bara kallt och blåsigt när man var högst upp. Inte värd 40 minuters kö!!
Åkte massa annat också som jag inte åkt förrut, var jättekul iallafall! Sen var vi vid slottet och kollade när vakterna bytte med andra vakter eller något sånt, var vädigt kul att se.
Shoppade en hel del också (en av sakerna jag köpte är linnet jag har på mig som det står "obey" på) och var på drottninggatan en hel eftersom de flesta affärerna finns där.
Sen har jag gjort en del andra saker med min familj och gått en massa, åkt tunnelbana och buss i princip varje dag. Detta var en liten sammanfattning av min vecka i Stockholm, ett oförglömligt sommarminne rent ut sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0