Hemma

Hej på er! Som ni har märkt så har jag inte bloggat på ett tag och det har sina anledningar. Var i Karlskrona, som var jättekul, var på Glassiären, Boda borg och massa mer. Kan bara säga att de 2 dagarna var riktigt lyckade!
Har också varit på 1-årskalas, var riktigt mysigt, blev många barnpoträtt kan man säga!
Sen har jag varit i Stockholm en hel vecka, kom hem idag. Har köpt massa med saker som jag kommer visa förmodligen imorgon, varit på Gröna Lund, olika museum och massa annat skoj. (Kommer göra ett inlägg om bara Stockholm så småningom)
Hoppas ni har haft en jättebra vecka, så lovar jag att bättra mig på att blogga mer, men eftersom det är sommarlov har jag ju en del andra saker för mig också. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0