Sanningen...

Det är nog väldigt många som har hört talas om "Jaquline Mathilda Sjölund Svensson" på Facebook och kanske hennes blogg? Från början trodde jag också på dethär, jag hade inte hört talas om att detta inte var sant. Men jag kan säga att jag blev totalt lurad. Hon har lagt ut bilder på Facebook som i själva verket inte ens är hon, bilderna är på en amerikansk modell som heter "Shannon Rose Lane". Hon säger att hon har blivit våldtagen av sin morfar, hennes mamma slår henne och att hennes pappa är alkolist och att hennes bästa vän hängde sig. Det är ju helt sjukt att man kan skoja om sånthär? Egentligen heter hon inte det hon hette på Facebook, det var bara ett fakekonto. Hon heter Erica Nylund, 14 år.
    Shannon Rose Lane som hon försökte spela.                            Erica Nylund som hittade på allt och försökte vara någon annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0