Skönhet till vardag

Parfym - Jag kan inte gå någonstans utan att ta på mig lite parfym, jag tar på mig det nästan vart jag än går. Parfymen har en doft som luktar som hallon och som verkligen luktar sommar.
Ögonbrynspenna -  Jag använder pennan till mina ögonbryn för att ge dom en speciell form och färg. Jag fyller alltid i mina ögonbryn, i skolan, hemma, överallt. Om någon är intresserad av att köpa den eller i en annan färg köpte jag min på H&M för 39:90 kr.
Conciler - Bra att ha i alla tillfällen, för olika märken på huden och den kan även kallas för täckstiftspenna. Jag använder den väldigt mycket, den finns i olika färger, beroende på vilken hudfärg man har.
Eyeliner - Jag tar alltid en linje med eyeliner nederst på ögonocket där fransarna börjar, det gör att ögonfransarna ser längre ut och man ser tydligare att man har sminkade ögon. Jag har den minsta storleken på pennan, men det får man självklart välja själv.
Mascara - Om man har eyeliner tycker jag att det är en sjävklarhet att man har mascara också, speciellt om man har ljusa ögonfransar som jag har. Jag använder inte båda mascarorna samtidigt utan det varierar.
Puder - Jag använder inte foundation så jättemycket, jag använder puder istället, tycker det är bättre. Pudret är från Fit me, 110. Jag har en rätså ljus nyans, men somsagt, det beror ju på vad man har för hudfärg.
 

Kommentarer
Postat av: evelina

fin blogg :)

2013-02-11 @ 17:30:11
URL: http://evelinabohman.blogg.se
Postat av: Anna

Jag har en liknande parfym fast den är med svart text;)

2013-02-11 @ 18:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0