Det går sakta men säkert

Har inte bloggat på ett tag, det har en anledning. Jag har varit jättesjuk och inte haft någon stor blogglust, har inte haft tid, inte orkat och jobbat igen det jag missat i skolan. Glad blev jag när jag såg min höga statistik och några söta kommentarer på bloggen, fast jag varit borta, så himla kul! Förvänta er inte så mycket bloggning nu heller på ett tag, när min kamera kommer tillbaka kommer jag blogga mycket mer sen kommer jag snart fortsätta på novellen. Hoppas ni hade ett bra sportlov!

Kommentarer
Postat av: evelina

lust att göra ett bloglovin byte? :)

2013-02-26 @ 16:21:16
URL: http://evelinabohman.blogg.se
Postat av: Hanna <3

Jätte fin blogg!
Vad har du för kamera?

Kör igång även igång med en liten tävling! Om du vill va med så länka min blogg på din blogg så har du chansen att bli länkad på min! Skriv en kommentar i nån av mina inlägg att du har länkat min blogg så jag vet om du är med! <3

2013-02-27 @ 21:49:43
URL: http://hannacandlow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0