cozyy

Detta är helt klart en av de mysigaste tröjorna jag har köpt under detta året hittils, köpt på Gina Tricot.
 
Hej på er, vaknade för någon timme sen och har hunnit att äta frukost. Idag åker vi hem från Göteborg, kommer ta ett par timmar så jag tror vi kommer hem runt 6-7, eftersom vi ska åka härifrån vid 2. Har haft en väldigt bra helg här, vill verkligen inte åka hem... Men jag har en del kvar jag vill hinna med på det sista av sommarlovet så någon gång måste man ju hem. Skolan börjar dessutom om ungefär 2 veckor, det har gått såå himla snabbt! Men det ska bli kul att träffa alla kompisar igen och lära känna nytt folk. Hoppas ni har haft en bra helg, kramar från mig

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: det var så lite så :)

2013-08-04 @ 16:08:27
URL: http://jenniifersjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0