Det handlar om vad du vill uppnå

Om du vill uppnå ditt mål, så är det dags att sätta igång. För ofta hör jag männsikor som klagar på att dom är tjocka och väger för mycket, det är tråkigt att höra det. Enligt mig tror jag att dom som påstår det om sig själva inte mår så bra över att dom säger så. Man ska göra något åt det istället, det kommer visa stor skillnad!
"Jag orkar inte träna, jag gör det någon annan dag" Om inte idag, varför imorgon? Tillslut kommer man aldrig att uppnå det man vill, man kommer aldrig klara sitt mål. Man ska träna så mycket och bra man kan, om man vill upptäcka skillnad så är det dags att sätta igång.
Iallafall jag tror att många tjejer och killar vill ha snygg kropp till sommaren då man går runt i bikini osv, då är det god tid att starta sitt mål nu!
Men kom ihåg, alla är lika mycket värda. Det är insidan som räknas, detta är pepp till dig som har ett mål som man vill ska gå i uppfyllelse. Känn ingen press när du tränar, gör det inte för att andra tycker att du ska träna, gör det för att du vill, det är du som avgör.
YOU ARE BEAUTIFUL, NO MATTER WHAT THEY SAY

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fin text Ellen!
Så sant! :D
Kramis ♥

2013-04-09 @ 16:23:36
URL: http://jennifersblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0