Justin Bieber

 
Detta är verkligen inte kul att se. Vad har han gjort mot er som hatar han? Precis INGET! Han är bara en kille
som har uppfyllt sina drömmar. Fattar ni hur stark denhär killen är? Folk skriker
och blir glada bara av att se honom på TV, folk blir så glada att dom svimmar när dom får tag i en biljett till
hans konsert. Men varför ska alla haters förstöra den glädjen?... Det kan man ju ta att tänka på..
Alla som kallar han bög, har ni inget bättre att komma med så behöver ni inte säga något.
Hur skulle du känna om du gick upp på scenen och folk buade åt dig? Skulle du stått kvar så som han gjorde då?
Det är ju helt sjukt att folk kan sitta och skriva massa patetiska saker om Justin framför en dator.
Jag lovar att ni som hatar han och kallar han massa elaka saker kommer att misslyckas. Ni kommer aldrig
att bli detsamma som Justin Bieber hur ni än försöker. Det är bara onödigt att hata honom när han inte ens har gjort något.
Han har en fantastisk röst och han gör så himla fantastiska saker för männsikor som har drömmen att träffa honom. Han är en hjälte.
Ni som hatar han och skriver massa onödiga kommentarer, fattar ni vad han kan påverkas av det? Han ser mer än vad ni tror.
 
Jag kommer säkert aldrig att bli ett så himla stort fan av Justin men jag respekterar honom stort. Och till alla haters: Ni kan lika gärna sluta att hata Justin för att få uppmärksamhet. För Justin Bieber är så mycket starkare än ni.
 

Kommentarer
Postat av: Nicole

Bra skrivet !

2012-09-28 @ 12:14:38
Postat av: Evelina

Så fint skrivet, och jag är själv så himla stolt över killen!

2012-09-28 @ 12:30:08
Postat av: Chhica

Så SANT! Jag är ingen belieber men ag blev damp glad när ja fick veta att jag hade fått en billjet till hans konsert i Köpenhamn!

2012-09-28 @ 18:28:20
URL: http://nattstad.se/chhica
Postat av: Kayla Dahlberg

Smartaste skrivet på länge! You go, girl! <3

2012-09-29 @ 21:01:33
URL: http://nattstad.se/kayladahlberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0