Chill torsdag.

Har varit bra i skolan idag, gillar inte torsdagar så speciellt. De går så långsamt sen går vi till 20 i 4. Men idag fick vi sluta vid halv så det var ju bra! Men iallafall så hade vi idrott, fast jag var inte med, är fortfarande lite förkyld men mår toppen toppen! De tränade till skolstaffeten eftersom vi har friidrottsdag på tisdag, TAGGA! Men då fick jag vara med iallfall, alla i min klass ville ha med mig i laget. Så de fick bli så. Men iallfall så firade vi Linda idag, eftersom hon fyllde år sen åkte jag till mamma idag och väntar på Alma. Imorgon ska jag sova över med Kajsa med, mysigt!  Många bilder kommer det att bli.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Inte så mycket... :/ Vill gärna ha fler.

2012-09-13 @ 20:06:24
URL: http://corneliathebest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0