Stockholm gör mig glad.

Testade att sätta upp mitt hår, gör inte det så ofta. Har kommit hem till mamma nu, det första man fick se var Elton som sprang fram, hahah! Skoldagen har gått bra, musiklektion det sista på dagen, underbart. Vi övar inför julkonserten nu och det går väl bra. Det kommer nog inte att bli så mycket bloggning i helgen, är fullbokad med massa roliga grejer. Ska bl.a sova över med Julie, vara med kompisar och gå på julskyltning m.m. Men jag ska blogga så fort jag får chansen. Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: anonym :(

HUR I HELVETE GJORDE DU?! :D Jag har sett att du har en YT-kanal, kan du läga upp en video om dur du gjorde? :)

Svar: Hah, man bara sätter upp håret i en hästsvans, sen kan man ta så kallat hårnålar och fäster allt hår så det blir som en boll. Enklaste sättet är väl att man tar en hairdonut. (;
Ellen Svensson

2012-11-24 @ 08:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0