Internet, har jag inte på min dator nu ..

Hejsaaan!

Jaa, alltså internet på min dator har gått sönder! Jag märkte det när jag kom hem :/
Men jag har mammas daor nu, så var lugna! Men vi ska fixa internet snart.

Och vet ni.. jag ska göra en till video sen, lite roligare kommer den bli också!
Jag kommer då göra om den på '' windows live movie maker'' så den blir bättre ..
sen ska jag göra en liten video med bilder och musik till, kommer bli sjukt kul, om jag lyckas!...
Jag kommer göra en hel del videos nu, för jag tycker det är kul men jag kanske inte lägger ut videorna idag, med tanke på internet ..

Och förresten! Statistiken är på topp, igår hade jag 39 läsare!
Tackar man tackar!



haha, jag diggar denna killen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0