cuse his has my number, and call me maybe

Halloj!

Just nu tycker jag det är otroligt kul att blogga, och jag vet inte varför jag tycker det?

Men somsagt nästa vecka ska pappa och jag fixa min kamera, skärmen har ju varit sönder sedan den 1:a april, jag kom ihåg det, men det har ändå gått att ta kort med den, konstigt nog.
Soo,, det kommer nog bli fler biler än vad det varit på läänge, oftast nu så tar jag ''webcam'' bilder.

Jag har också gjort klart min matte .. nästan.
Vi hade ett helt kapitel i läxa i matteboken, vi hade en månad på oss och imorgon ska det vara klart, jag hinner nog! :)



Ha det bäst alla polkagrisar :*

Kommentarer
Postat av: Mika

Hej! Nu kör jag igång med en bloppis blogg. Den första bloppisen sker ikväll 21.00, hoppas ni kommer att gilla det. Det kommer vara massvis med kläder. Kram

2012-05-14 @ 20:18:03
URL: http://mikasbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0