You gotta be the one who saves me.

Hej.

Kom hem från en dag i skolan, gillar inte skoldagarna på torsdagar.

Vi hade prov idag oxå, jag tror det gick bra, jag svarade iaf på alla frågor! (y) Hoppas, hoppas...
På eftermiddagen då vi i vanliga fall har slöjd, så hade vi istället filmtaaaaajm i min grupp eftersom vår slöjdlärare var sjuk, så vi kollade i en typ sal. Det var väl kul, bättre än slöjden iaf! :)

Idag ska jag till mamma med, vi ska typ på någon fest med Samuels klass tror jag. Kulkul!
Det kanske inteblir lika mycket bilder denna veckan, kameran jag har använt är pappas och min är sönder :'(
Men jag kommer att ta många foton på skolavslutningen som är snart!



H E J D Å

Kommentarer
Postat av: sabina

Hello!

Tack detsamma, fin blogg :)

2012-06-08 @ 13:32:44
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0