White lips.

Tjäna.

Kom hem från en bra dag i skolan idag, gillar inte precis måndagar men dagen var okej.

På rasterna i skolan så körde vi fotboll och jag fick använda mina nya skor eftersom mina förra Björn Borg skor har gått sönder :'( Men jag har fått ett par skor i min favortitfärg, röda skor med märket Nike.
Men iallafall på varje rasy blev jag helt svettig! Alla i min klass bara: Ellen! Du är helt röd och svettig!
Jag bara: Jag vet.
Men snart kan jag inte spela fotboll på varje rast, vi kommer inte ha någon rast eftersom det är ju snart sommarlov! Fina grejer vettu.

Ikväll kommer det bli en helt aWesome kväll eftersom det är Sverige som spelar ikväll! Sverige - Urkraina.
Och idag låg det något vid min tallrik på frukosten och gissa vad det var?.. Joo det var en Sverige tröja! Den ska jag ha ikväll, sen har mamma bakat en kladdkaka och vi ska få designa den till en fotboll som vi ska smaska på!
Sen kanske jag ska på träning men jag måste plugga på det sista ikväll till provet med så vet inte om jag hinner.


verkligen en stor bildbrist.

H E J D Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0