What i am supposted to do when the best part of me was always you?

Hej världen!

Kom hem från mamma precis ( hämtat cykeln ) och tagit mig ett stort glas saft.

Härligt med en sista dag i skolan innan nationaldagen! Men upp tidigt ändå! Ska nemligen fota KAJSA.
När hon rider, måste cykla dit typ vid tio över 9, sen vid 4 ska jag nog kolla på Julie när hon sjunger i kör och förmodligen så fotar jag henne med.

Men somsagt vi uppträdde idag, gick inte alls bra :S
Alla i vårt band: theK!X sjöng i fel tonart :/ Det lät bättre på videon vi spelade in igår, den kanske jag ska lägga ut sen :D
Då får ni se att! Men vi ska ju inte ge upp för det? Nästa mål: Skolavslutningen.



Hittade en lagom söt bild i galleriet. :*


ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0