Vi tog det vi hade och använder det vi har. Tillsammans.

Godkväll :)

Har nyss kommit hem från Julie, vi hade det sjukt kul, hon hade ju fått sin systemkamera nu också! Mycket bilder ..

Har haft en fantastisk bra dag idag, särskilt när jag tog bilder med min bestis festis :*
Vi tog allt från porträtt till helt random bilder. En riktig kamera man kan satsa på, den var helt gudomligt bra!
Men den digital kameran jag har nu, som är pappas fast jag använder den är också bra! Den tar med fina bilder, men en systemkamera är ju också väldigt bra.. VILL BARA HA EN SYTEMKAMERA NU! Kunna fota, framkalla, överföra, fota andra så de blir glada. Tänk bara!

Men jag ser framemot när Julie lägger ut bilderna! Då kan ju jag lägga ut dom på min blogg :)
Ser framemot mycket, Liseberg, Öland, fotbollscupen, min födelsedag, midsommar, kompisar, fota, systemkameran, jaa, jag längtar verkligen till allt helt enkelt!



en liten sommarbild.. ^^

Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0