Underbar dag :*

Hej :*

Är på såhäääär bra humör just nu! (y) :DD

Vi vann matchen! Yihoo, med 3-0. Jag gjorde det sista och elli gjorde de andra två :)
Duktiga som tusan var vi tjejer, nästa match vinner vi också, ellerhur?

Men efter vi hade varit hos elli idag så hämtade Julies pappa mig, Alma och Julie och vi lämnade grejerna hos mig och åkte hem till Julie. Där var vi och chillade förstås, sen stack vi till ICA och köpte svenska jordgubbar och chokladkakor, mummaa. Sen när vi kommit hem smälte vi chokladen så den blev kladdig och go.
Vi gick ut i trädgården satte oss på filten, satte på Spotify och lyssnade på musik och bara njöt av livet. :*
Tack för en fantastisk bra dag.

Men ikväll händer det en del förstår ni. Nu ska jag sitta vid datorn en stund, sen äta tacos, sedan ska jag fortsätta plugga, sen är det EM som gäller! Gött. Kan ske inte blir så mycket mer bloggning idag.





2 bilder från dagen :*


Älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0