Theres nothing wrong with who you are.

Hejsan!

Kom hem från en underbar kväll nyss. Var hos världens bästa vän med <3

Skolan var helt okej, efter skolan stack ja hem till Julie, var hos henne sen stack vi till Elli och repade tills imorgon.
Det blev riktigt bra alltså!
Vi spelde in medan vi sjöng, kanske lägger jag ut den sen :)
Sen åkte julie och jag hem till Julie,  gjorde läxan sedan kom Pontus och hämtade upp mig, och vi stack till musikalen!
Riktigt bra var den! Rockn'rolls  club hette den.
Sen stannade Ida, jag, Alma och Jespe kvar och väntade på mamma och Pontus sen åkte jag hem.

Tog vääldigt många bilder, kommer lägga ut dom med :)



Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0