sverige förlorade.

Godmorgon i ett sådär väder.

Idag när jag vaknade så var det fult väder :(

Idag ska jag nog vara med Julie hade jag tänkt, hon skulle köpa sin systemkamera idag tror jag! Det blir nog en del fotande eftersom jag ska ta med mig min kamera också :)
Så ni får vara beredda på en del fotande idag! :D

Jag ska ju också köpa en systemkamera jag får se vilken jag väljer, jag ska kolla runt lite och hitta en kamera för bra pris och btra kvalite. När jag fyller år ska jag bara önska mig pengar, sen nu så har jag 700 kr. Det kanske blir en kamera ganska snart eftersom jag kommer få sommarpengar snart med och månadspeng m.m.
Hoppas, hoppas ..




H E J D Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0