sommarlov!

Hej allihopa!

Äntligen sommarlov alltså ..

Idag gick jag upp klockan halv 6, ville liksom att allt skulle sitta idag, allt skulle vara perfekt, och det blev det!
Kan fortfarande inte fatta att det var skolavslutning idag? Sommar lovet har ju börjat! Gött!! Men nästa år är vi 6B. jag har tagit en del bilder, som jag lägger in sen. Många bilder. På min underbara klass.



Till den underbara klassen 5B:

Jag kommer att sakna alla mina fina vänner, detta året i 5:an var ett år vi aldrig glömmer bort.
En del bråk har ju såklart varit i klassen. Men 5B kommer alltid vara världens bästa klass, och med de orden menar jag det.
Fast vi kommer att splittras i 7:an kommer ju alla minnen från vår underbara klass finnas kvar! Allt vi skrattat åt, alla resor vi gjort och alla fina minnen. I vår klass är alla den man är och alla accepterar alla. Jag skulle kunna göra vad som helst i min klass utan att jag får dåligt samvete. Nästa år blir vi 6BÄST, ellerhur?
5B är födda som stjärnor, 5B dör som legender.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0