SNART - Åka och fota Kajsa på ridtävling

Godmorgon!

Sovit gott? Det har jag!

Idag klockan åtta vaknade jag av alarmet jag hade ställt in, så Levels - Avicci spelade över hela mitt rum. Gissa om jag blev rädd!
Men då gick jag upp efter kanske 2 minuter, sen klädde jag på mig och tog fram kläder, sminkade mig, gjorde mig i ordning kan man säga.
Satte kameran på laddning och gick ner och åt god frukost, helt själv. Satte mig vid datorn samtidigt.. (y)
Lyssnade på Spotify också! Har ju världens bästa listor dåva.

Idag ska jag plugga efter jag har kommit hem från Kajsas tävling. Men jag ska försöka lägga ut bilderna jag tog på henne idag! Sen plugga...


Bara för att jag älskar er.


Ses - tills vi hörs igen.

Kommentarer
Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

sv: Visst är den, haha ibland kan de va så :D

kramis❤

2012-06-06 @ 11:41:41
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0