Min midsommarhelg

Torsdag: Åkte till Skeppevik, packade upp, gick till fotbollsplanen med Jennifer, spelade fotboll med Edde, Affe, Filip och Tilda, gick tillbaka till stugan, åt pizza, träffade Edde, Affe, Filip, Dojjan och Tilda igen, vi var till 20 i 11.
 
Fredag: Vaknade åt världens godaste frukost, klädde på mig, gjorde mig i ordning, gick till fotbollsplanen, spelade fotboll med Edde, Affe, Filip, Tilda, Jennifer, Samuel och Edvin, gick tillbaka, tog på mig finare kläder, firade midsommar med trevligt folk, åt mat o fikade, började regna spelade fotboll i regnet, hade de mysigt.
 
Lördag: Vaknade och det var hyfsat väder, åt frukost, var på mobilen, gjorde mig i ordning, gick ner med pappa, Jennifer, Sara, Edvin, Tommy och Samuel till fotbollsplanen och spelade fotboll med Edde, Affe, Filip Dojjan, Elin och Tilda sen var deras föräldrar med lite, vi åkte till Christian Opel, fikade, åkte tillbaka, var med Edde, Affe, Filip och Tilda, sen eddes kompisar Vigge och Jacob, hade kul, åt mat, hade fest med Edde, Affe, Filip och Tilda och deras föräldrar + Dojjan ( Oskar ) och hans föräldrar, splade brännboll, var på bryggan till halv 12, kollade på film.
 
Söndag: Vaknade av ett dåligt väder med gråa moln, åt frukost, gjorde mig i ordning, packade ner allt, kollade på TV, gick till kiosken, var med Edde, Fille, Vigge, Jacob, Jennifer och Samuel, spelade fotboll, var i Eddes o Filles lillstuga, körde SKP, sa hejdå och åkte hem och nu sitter jag här.
 
Hade en underbar helg, saknar allt redan ..
Bilder kommer efter midsommar m.m
 
Ha det bra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0