Let's do it together.

Godmorgon ?

Vaknade vid halv 11 av att jerna väckte mig..

Igår var det en underbar dag och lika underbar blir den idag! Nu så är jag hos elli och sitter vid hennes data, sen ska jag, Alma och Julie dra hem till Julie, I think .. sen ska vi chilla där och efter det ska jag på match i Kalmar! (y)
Sen ska jag hem och plugga.

Har ni tänkt på en sak? Nästa söndag så är det sommarlov ju! Bara några 5 dagar eller 4 kvar nu! Längtar så mkt så det finns inte! Har redan bestämt hur jag ska se ut och allt, ni kommer få se på bloggen. Sen ska jag ta jäättee många bilder som jag kan lägga ut! :D

Har inte mkt mer att säga, inga bider heller. Dumma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0