Juliaresan - Resan som räddar liv



Från början var det 5 tjejer som hette Amanda, Stina, Beatrice, Adéle och Julia.
Men sedan fick de beskedet att Julia hade fått cancer. Hon är en av dom 25% som dör av cancer i Sverige varje år.
De har nu startat ''Juliaresan'' då de ska cykla från Östersund till Öland till minne av Julia eftersom de spenderade nästan varje sommar på Öland. Undertiden ska de samla in pengr till Barncancerfonden.


Juliaresan - En film som går rakt in i hjärtat. Jag tycker att det var en fantastisk bra ide´, själv har jag aldrig förlorat någon i cancer men jag lider med er som känner den smärtan att förlora någon i cancer.
Jag tycker att du ska lägga ut den här videon så gott det går så alla kan föra den vidare.

Om du vill komma till deras hemsida kan du klicka HÄR. Där får du veta mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0