Jag ser en framtid där vi kunde bli nåt stort.

Hejsan!
 

Har haft en jättebra dag på fotbollskolan, imon är det sista dagen, saknar ..
 

När jag kom hem tog jag en snabbdusch och åt mat, har jätteont i benen efter de här dagarna och fått en rejäl solbränna. Är helt röd ..
 
 
Nu till en sak som jag ber om hjälp om på något konstigt vis fick jag det nya Blogg.se idag. När jag kollade min blogg, såg jag att det finns en bild där det står ''Om'' sen är det en bild på mig. Någon som vet hur man tar bort det på detta nya blogg. se?
Snälla jag behöver verkligen hjälp! För när jag går in på inställningar och allt så är det ingen bild eller nåt där ..
Kommentera enkelt hur man kan fixa det! Snälla? ..
Jag skulle bli jätte glad!
 
 
 
 
Jag saknar er så himla mycket. :*
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0