Jag övar varje dag framför spegeln, övar på varje ord.

Hej!
 

Vaknade vid halv 10 idag, jag gick ner och satte på TV:n och kollade på en svensk film.
 

Sov riktigt gott inatt, det var nog därför jag vaknade i lagom tid idag, vid halv 10. Jag gick ner och kollade på SF kanalen. Filmen som gick hette typ ''Om inte''. En riktigt bra svensk film!
 
Idag bär det av till Skeppevik, ikväll alltså, när pappa och Linda kommer från jobbet, där ska vi vara över helgen i en stuga och kommer träffa massa trevligt folk! Bada, sola, ta det lungt, chilla, bäst ju!
Jag tror inte att jag kan blogga under denna helgen, eftersom internet på min dator bara funkar hemma :/ Men om pappa tar med sin Ipad kanske jag bloggar från den eller min mobil, om det funkar .
Det kommer nog bli massa bilder efter denna helgen!
 
 

Bloggar nog mera senare, hinner inte nu.

Ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0