du tänker högt och skriker tyst.

Halloj!
 

Har kommit hem från två bra dagar i Karlskrona nu, och vad får man veta när man kommer hem? ...

Har haft det såå bra i Karlskrona!
Förutom att min tand gjorde så satans ont så man inte kunde tugga, men jag var nog modig och frog ut den minsann!
Sen kollade vi på Wallander, riktigt bra alltså! Jag vet inte riktigt vad den hette mer .. Men den var inte läskig utan förstående och spänande, rekomenderas! Iallafall jag fick inga mardrömmar eller någonting, det enda som var problemet var min tand tills jag drog ut den.
Har blandannat spelat minigolf i ösregn, ätit mycket gosaker och varit på Boda borg.
Detta är ett minne. <3
 

Nu till en sak jag fick veta när jag kom hem. Mamma och Pontus sa att de sparade till någonting. Min lillebror och jag bara: En resa! Och dom sa då: Nee.. Då kom vi inte på något mer, Tills jag skrek: En hund!!! Och de sa: jaaa!
Ni ska veta vad glad jag blev!
Vi vet inte rasen än, men vi tror att vi ska få den mellan augusti och december ..
Åh, jag längtar redan nu!
 
Bilder kommer senare efter de här dagarna i Karlskrona!
 
Ses
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0