come together, right now. over me.

Goodkväll.

Har haft en rolig kväll med skrattande, tårta och massa fotande.

Ida, jag och Alma fotade en hel del med Idas systemkamera, så jag kanske kan lägga ut dom om hon skickar dom till mig :)

Vi firade då Noel han fick massa saker från tennisrack till datorer och annat! Man bli ju lite avundssjuk... Men jag har världens bästa mål! Det är att jag ska ha min sytemkamera den 1 september, det är efter min födelsedag och allt, sen ska jag köpa tillbehör m.m.. Jag satsar mest på en NIKON D3100 men annars en sån kamera som Ida hade, en NIKON D80 tror jag det var, eller jag vet inte, pappa och jag ska kanske prata med någon som kan dedär om systemkameror. längtar.



Bildbrist osv. :*

H E J D Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0