Bad update ..

Hej.

Jag vet att det har varit dålig bloggning men det har varit en fullsmockad dag.

Idag var det fotbollens dag och vi spelade intimatch (?) o det innebär att samma lag möter varandra.. typ :)
Men iaf det laget jag var i förlorade :( men samtidigt vann :D

Sen sålde vi lotter, stod i loppisen m.m, väldigt kul med världen bästa tjejer oxå :D
Tack för en bra dag ! <3

Men iaf nu sitter jag här med tjejerna och myser, och lyssnar musik och mer :) Vi ska sova över! :D Bäst ju!

Sen imorgon så är det match, kanske så blir det inte så mycket bloggande, så var beredda sen imon måste jag plugga till ett prov. Men nåt inlägg blir det väl.


Puss på er. Sen på Bea också såklart ;*

Ses - tills nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0