Är hos Julie :*

Hej alla glada! :)

Är hos Julie nu, vi ska snart göra lite andra saker, och vid kvart i 8 ska jag hem sen är det tacos som gäller :D

Har haft en bra dag idag, även cyklat en hel del, till stan osv, sen cyklade jag hit till Julie ^^
Härligt, och nu är Julie och äter och jag sitter vid hennes dator, hennes underbara dator, den är sjukt bra så enkel att skriva på liksom.

Sen imorgon så har jag fotbollsmatch, vet inte mot vilka, Tvärskog tror jag. Hoppas på vinst nu tjejor!
Sen hoppas jag på finare väder eftersom det har inte varit världens finaste väder, så jag hoppas att man kan bada imorgon! Då skulle jag ju kunna ta med mig kameran!
Åh, jag hoppas att jag så snart så möjligt kan få min kamera ! Måste ha den innan julafton! Mitt mål.



En bra låt från eurovision faktist :)

H E J D Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0