Again and again

Godmorgon folk!

Jaa, klockan är 9 på en helg, whatever...

Kom hem från en helt superolig kväll igår! Det var Tommys (bonusbror) fotbollslag som hade en så kallad grillkväll. Då fick familjerna komma också. Det var någonstans på landet tror jag.
Jag träffade blandannat ett par kompisar där: Emil och Caroline.
De var typ där för sina brorsor med.
Det vi gjorde 80% av kvällen måste har varit att spela fotboll! Sen åt vi och till sist spelade vi brännboll!
Det var nog höjdpunkten för kvällen! :D
Jag tog en hel del bilder, men jag lägger ut dom i ett inlägg senare.

ja men idag händer det nog inte så värst mkt, ska spela match blandannat, kaanske börja på någon läxa?
Men ifallifall lägger jag ut bilderna sen.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0