Jag kan simma. Men i dina ögon drunknar jag.

Har haft en sjukt bra 2 dagar i Ekenäs. Det suger att jag inte kunde ta bilder. Men jag tog bilder med mammas Iphone och det gick bra, men jag kan ju inte lägga ut dom .. Åhh. Men iallfall vi hade det jättebra och vi skrattade tills vi dog och kollade på film med mera. Moa, jag och Alma spelade Sims 3. Det är jäättteeekul.
Idag är det ju en sånhär mysdag då man kanske får kolla på film och sånt. Sen tror jag att det är bokat och klart till Göteborg om 13 dagar! Ska åka dit med bestisen och gå på Liseberg. Längtaaar.
 
 
Jag saknar dej så det gör ont. <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Wait... var du i Ekenäs? Hos Moa? Jag var också där några hus ifrån ba, haha! :*

2012-07-29 @ 19:04:38
URL: http://idamatildapetersson.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv; Haha, tänkte gå till er när ni var o badade, för jag och Martin var i den svarta stugan där uppe om du såg.. Men Martin ville inte det... Haha :*

2012-07-29 @ 23:28:39
URL: http://Idamatildapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0