Aldrig har jag vågat, men...

Vet ni? Igår var vi på Liseberg (i 11 timmar) då började vi med att åka Lisebergbanan som vi alltid gjort. Efter det åkte vi Kanonen som var den första gången, den var så grym! Sen åkte vi Spinrock och Balder också. Sen gick vi bort tIll Atmos Fear som vi stod i 30-35 minuter att stå i kö till. Men sen när vi väl satt oss var det tekniskt fel. Så vi fick åka den sen igen, försöka iaf.. Hanghai åkte vi sen o sen spelade vi i Spelahallen. Sen testade vi att åka Atmos Fear och denna gången funkade det. Lite högre än halva fick jag stor panik och började gråta, jag har Nemligen svindel. Men känslan när det släppte och man drogs ner är obeskrivbar. Sen åkte jag Uppskjutet och Höjdskräcken. O sen Gasten.
Jag ärotroligt nöjd med gårdagen. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0