Mitt 2012

Vinter 2012 - Jag umgicks mycket med mina kompisar, var på kalas hos Anna och hade det hur kul som helst, var mycket med Julie, Kajsa, Yoel, Edde och några fler. Jag och mitt kära lag vann cupen Masjögnistan, som vi verkligen var värda att vinna. Jag och mina tjejkompisar fotade nere i Julies källare och tog massa modellbilder och skolan var okej.
 
Vår 2012 - Klippte av håret en bit som tog ungefär 2 timmar, jag hade väldigt långt hår innan. Åkte till Kreta i maj med familjen hos pappa, var där i en vecka och hade det hur skönt som helst. Slutade skolan och fick sommarlov, saknade verkligen mina vänner hur mycket som helst. Vi firade midsommar i Skeppevik och trots det dåliga vädret var det sjukt kul.
 
 
Sommar 2012 - Åkte på fotbollscup i Oskarshamn i 3 dagar med laget då vi kom 2:a. När sommaren var som finast åkte jag och familjen till Ekerös och bodde där i 2 dagar med Moa och hennes familj i deras stuga. Jag åkte till Göteborg med familjen och åkte Atmosfear första gången på Liseberg och hade det jättekul. I början av augusti åkte vi till Skara sommarlnad i 3 dagar och kollade på när Noel hade cup och åkte massa karusseller och badade. Fyllde 12 år och sparade ihop till en systemkamera. Fotade Alma väldigt mycket på sommarkvällarna. I slutet åkte jag med Julie till Göteborg igen och hade det så himla kul, sen började jag 6:an.
 
Höst 2012 -  Blev en riktigt fin höst med massa löv. Var med Moa väldigt mycket och massa andra kompisar, t.ex Julie, Yoel, Samuel och Zidde. Vi kollade på Paranormal Activity och hade det allmänt mysigt. I november skaffade vi vår fina hund Elton, den bästa hunden som finns. Julafton kom tillslut och det var verkligen fina saker jag fick, snön kom också.
 
Jag vill tacka alla människor som jag har varit med detta året, jag kommer aldrig glömma er. Detta året har varit fantastiskt och 2012 är ett år som stannar kvar i hjärtat, jag har lärt känna så himla mycket nytt folk. Jag lovar att 2013 kommer bli det bästa året någonsin, jag känner det på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0