Give me something before I die

Jag vaknade runt 11 idag, det blev väldigt sent igår. Eftersom vi var bortresta hos ett par gäster så kunde jag inte blogga igår, hoppas ni inte blev ledsna. Iallafall så ska vi fira jul hos min mamma idag, det kommer att komma ännu mer bilder, dock kommer det att bli svårt att lägga ut vad jag fick, men jag kommer nog lägga ut någon julklapp. Förresten, ni kanske har märkt att mina bilder ser bättre ut? Objektivet jag fick heter:
AF-S DX NIKKOR 35mm f/1.8G. Ett väldigt bra objektiv, kan inget annat mer än att älska det. Idag kommer det nog att bli bra bloggning, så håll utkik.

Kommentarer
Postat av: kajza! :)

Sv: kul! Jaa det hoppas jag med! Ha en bra dag! :)

2012-12-25 @ 14:15:52
URL: http://kajzasfotostyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0