Nu är kameran så gott som min!

Igår var pappa och jag i kameraaffären, vi skulle kolla på en kamera till mig eftersom jag fyller år på torsdag. Jag har bara önskat mig pengar, då kan jag köpa kameran själv sen på fredagen, dagen efter jag har fyllt år. Som alla vet har jag ju skrivit mycket om vilken kamera jag vill ha osv .. och nu har jag bestämt mig. Nikon D3000 kommer det att bli. Vi har faktiskt lagt undan den tlls på fredag och mitt namn är skriven på den så.. Då är väl kameran så gott som min kan man väl säga! 3500 kronor kostade den, kameraväska har jag redan och sen ha vi en gammal systemkamera som är märket Nikon, till den finns det ett objektiv, hoppas den funkar på den kameran som jag ska köpa bara ..

Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha en sån kamera har jag! :) <3

2012-08-24 @ 21:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0