Idag är det min dag.

Hallå alla läsare! Vaknade idag av att alla i familjen hos pappa kom in och sjöng i mitt rum på morgonen, med bakelse och massa paket, mysigt! I första paketet så låg det en bok, under boken så låg det 500 kr! Pappa hade skojjat och lurat mig så att det såg ut som att det var en bok. Sen var det ett avlångt paket, jag tänkte: Vad kan dethär vara egentligen, jag har ju bara önskat mig pengar? Men vet ni vad de låg i ?... En ny plattång!  Och en riktigt bra en, testade den nemligen idag på morgonen. Tack för alla fina presenter!
Men nu ska jag snart sticka hem till mamma och fira min födelsedag där så de är inte slut än, ha de bra!
Ni får några gamla bilder på mig ...



Kommentarer
Postat av: hanna.

grattis. c:

2012-08-30 @ 20:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0