Föralltid är en lång tid. Men jag har inget emot att stå vid din sida.


Kommentarer
Postat av: Isabella

Ehh, hon var inte ironiskt, jag känner en av tjejerna som skickade.. -.-
+ de ber mig lägga ut minst en bild varje dag på mig själv.. Dagen outfit, dagens sminkning osv & vill bara se hur jag ser ut just idag..
Men jag lägger nästan bara ut en bild i veckan..
Och du ska inte lägga dig i när du lägger ut 1000 bilder på dig själv varje dag -.-

2012-08-10 @ 18:00:20
URL: http://isabellasrum.blogg.se
Postat av: Isabella

Okej, förlåt. Jag läste förmodligen inte så noga eftersom att jag bara läste det "negativa".

alltså sanningen.. Jag lägger inte ut så mycket bilder på mig för jag är rädd för vad folk ska tycka, jag ser inte bra ut, det vet jag själv. Så jag vågar inte lägga ut bilder för jag vet att folk kommer säga att jag är ful, tjock, störd osv.. Och när jag väl lägger ut en bild har jag kämpat hur lång tid som helst med att få en bild där jag inte ser allt för "osnygg" ut..

Så förlåt men jag är känslig när det gäller sånt...

2012-08-10 @ 20:20:01
URL: http://isabellasrum.blogg.se
Postat av: Isabella

Tack, det betyder faktiskt jätte mycket att du säger så. Och förlåt för min dåliga attityd, men när jag är arg på någon/något så råkar jag ta ut det på fel person.
Säger detsamma till dig, du är skit söt :)

Hoppas att allt är lugnt ♥ Btw. läser din blogg varje dag, sjukt bra.

2012-08-10 @ 21:02:04
URL: http://isabellasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0